E-usługi Małopolskiej Policji
Zachęcamy do korzystania z platformy internetowej "e-usługi" Małopolskiej Policji , dzięki której w szybki i łatwy sposób można załatwić wiele spraw bez konieczności wychodzenia z domu. Platforma jest częścią projektu „Nowoczesna Policja dla Małopolski” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Celem projektu jest rozwój usług świadczonych drogą on-line i cyfryzacja procedur administracyjnych małopolskiego garnizonu Policji.
Na platformie można:
- złożyć wniosek o patronat nad wydarzeniem
- złożyć wniosek o kontrolę autobusu
- zgłosić imprezę o charakterze niemasowym
- złożyć wniosek o zaświadczenie z wypadku/kolizji
- złożyć wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- złożyć wniosek o informację dotyczącą zamówień publicznych
- sprawdzić status zgłoszonej sprawy
- skorzystać z Elektronicznej Procedury Usprawnienia Komunikacji.
Wniosek złożony na platformie internetowej trafi do właściwej jednostki organizacyjnej. Jest to swoiste ułatwienie dla mieszkańców, którzy zdalnie, z komputera bądź przez smartfon mogą załatwić niektóre sprawy z zakresu usług świadczonych przez Policję bez wychodzenia z domu, o każdej porze dnia.
Na naszej stronie znajduje się baner z linkiem do platformy E-USŁUGI: https://euslugi.malopolska.policja.gov.pl/. Ze strony tej wybieramy usługę z listy, po czym naciskamy przycisk „Rozpocznij sprawę”, następnie wypełniamy internetowy formularz. Do niektórych usług wymagane jest logowanie poprzez rządową stronę Login.gov.pl